26 Aralık 2016 Pazartesi

Ömrümü yedin OS-MAN !!!


  Os-man 'la lise zamanlarında tanışmış ve mecburen aynı sınıfta olmak zorunda kalmıştık.

  O tüm sınıfın hatta öğretmenin bile gözbebeğiydi.Herkes onunla resim çekinmek için can atıyordu.Adeta okulun popüleriydi.


  Benim içinse sıradan bir durumdu bu.Evet ondan çok şey ögrenebilirdim ama yinede yüzüne bakasım gelmiyordu.Rüyamda görsem korkardım o dereceydi ona karşı nefretim.

  Herşeye rağmen yinede onsuz yapamıyordum.Sadece ben değil hiç kimse hatta SİZ bile o olmadan yaşayamazsınız.Ölene dek tüm bedeninizle bağlanırsınız.

  Ve sonunda Os-man ruh beyazı yüzü,uzun ince parmakları,kel kafası sayesinde bir anda benimde gönlümü çalmayı başarmıştı.

  SEN ! Okul yıllarımın en çirkin anısı,anatomi dersininse baş tacısın.Sağlık alanında güzel çalışmalarımız olsa da mümkünse bu şekilde bir daha karşıma çıkma.Çünkü senden dibine kadar tırsabilirim 😃 Son defa hoşcakal OS ( kemik) - MAN ( adam )


NOT : OS Latincede "kemik" anlamına geliyor.MAN ise bir çoğunuzun bildiği gibi ingilizcede "adam"  demek.Bugün aniden aklıma geldi ve sizleride iskelet'in sağlıkçadaki adıyla tanıştırmak istedim 😃 Ruhun şad olsun OS-MAN... 😀


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋