21 Aralık 2016 Çarşamba

SEN DOODLE 'LARINLA BİN YAŞA GOOGLE AMCA


    Şu an aklımda yazmaya dair hiç birşey yoktu.Sadece uyumak,uyumak ve uyumak istiyordum ki bu ne mümkün.İnternet denen baş belam yaptı yine yapacağını.Tam kapatacağım sırada yanlışlıkla girdiğim google sayfasındaki tatlışmı tatlış, şeker mi şeker,bal,helva,çikolata ve diger tüm tatlıları uğruna feda edebileceğim kalbimi fetheden DOODLE sayesinde bir kez daha aşık olmuş bulunmaktayım.Beni affet sevgilim üstüne kuma geldi 😍


  Reklamsa reklam harika yapmışsınızda olan benim uykuya oldu.Kurtlandım arkadaş duramadım yerimde.Canım kar tanişlerim sizleri evlatlık edinmek istiyorum 😃

  Beni kendime getiren ekinoks.Bir çok kişi senden şikayetçi olsada ben herkesin adına toptan mutluyum.Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerini açan cadı bir kızınız varsa kış saati sizede bayram ettirmiştir.Taş çatlasa 7 de uyanan minik farem artık 8 de kalkıyor.Havayı karanlık görünce hala gece heralde diyip dönüp uyuyor sanırım.

  Ben mutluluktan havalara uçsamda okula giden çocuklarımız ve özellikle iş hayatında olan bayanlarımız için ürkütücü derece de karanlık olduğunu farkındayım.Keşke sizin de giriş saatlerinizi bir saat ileri alsalar.Ne dersiniz ? Güzel olmazmıydı ? 😉

  İçinizden geçen keşkeler eşliğinde fazlasıyla geç kalınmış uyku moduma geçiyorum.Canım kar tanişlerim iyi geceler lapa lapa süzülün inşallah gökyüzünden.DÜNYA ENDAMINIZI GÖRSÜN ☃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋