16 Şubat 2017 Perşembe

MİMİMSİTRAK ŞEYLER ( AKLIMDA DELİ SORULAR )



     Bu aralar yemedim,içmedim ve hatta uyumadım geldim gittim mim yaptım dimi.Hahaaa bunaldınız valla.Bence bloğumun adını mimli prenses diye değiştirmeliyim artık 😃

     Ama mimlendiğim zaman yapmadığımda ayıp oluyomuş gibi geliyor.Zaten severekte yapıyorum.Bugünde burçdaşım ( aslan ) ve doğum yıldaşım 😃
tatlı masalın şekermi şeker annesi, sevgili masal zehra beni mimlemiş.Mimini okumak için TIKS TIKS LÜTFENNN 😃 Teşekkür edip mimime başlıyorum.

Soru 1 : Almaktan asla vazgeçemeyeceğin bir şey varmı ?

    Ayakkabı ve ruj 😃 haha bana herkes ayakkabı alsın başka hediye istemem 😃 Rujsuz olmadan asla diyorsanız doğru adrestesiniz.Oda benimmmm 😃

Soru 2 : Büyük kocaman bir acı hissettiniz mi ?

    Noooo 😃 Hissetmedim.Ama acaba vardıda ben mi büyük görmedim ona emin değilim.Ama çoookkk mutluyum ya.Milyon kere şükürrrr 😃

Soru 3 : Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı ?

     Annem günleri sevmezdi de kayınvalidem yapardı.Sadece bi kere gittim.Sonra vınnnn kaçtım.Haha 😃 ne kadar sıkıcıymış.Koca koca teyzelerle oturdum valla.Gelen giden mıncıkladı 😃

Soru 4 : Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin ?

    Var zaten.PRENSESİMİN ANNESİYİM.Böyle muhteşem bir meleğe sahibim.Başka yeteneğe ihtiyacım yok 😃

Soru 5 : " Etraf ne der " diye düşünmeden hareket edermisin ?


     Ailem dışında hiç kimse umrumda değil bayım.Onlar için doğmadım,Onlar içinde yaşamam...
Soru 6 : Hangi mevsimi seversin ?
     İlkbahar ve yaz.Aslında yazıda severim ama evde 😃 Dışarı çıktım mı bi tabak kadar gölge görsem ordan giderim.Eşim bana sen vampirmisin ? diye takılır hatta 😃 Ama napiyim valla daralıyorum.Yüzüm soluyo resmen :D Güneşemi alerjim vardır nedir 😃
Soru 7 : Blog yazmak sana ne kattı ?
      Deliliklerimi dinlicek insanlar buldum ve çok mutluyum 😃 Dünyada ne kadar çesit insan varmış.Bir kez daha anladım.Herkes ayrı bi alem :D
Soru 8 : En sevdiğin dizi,film,animasyon ve kitap hangisi ?
     Öncelikle animasyonu passss geçiyorum 😃
     En sevdiğim dizi :
  SEVİYOR SEVMİYOR (Çünkü çok şapşikler 😃)















   En sevdiğim film :

   ALİA ( Kalbimden vurulduğum bir film.2008 yılında izlemiştim.Bosna hersekteki Sırp katliamını ele alıyor.Herkese kesinlikle tavsiye ederim.Yaşanmış hikaye diye hatırlıyorum.)







   En sevdiğim kitap ise :

  MAVİ SAÇLI KIZ ( Kanser hastalığından ölen genç kızımız BURÇAK ÇEREZCİOĞLU'nun günlüğünü anlatıyor.Severek okuduğum kitaplardan biri.O kadar hayat doluymuş ki mekanı cennet olsun ne diyelim :( )




Soru 9 : Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi ?

     Ben hayattan çok büyük beklemtilere girmediğim için önüme ne gelirse eyvallah der yaşarım 😃

Soru 10 : Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi ?

    Nefes değilde kokusunu çok çektim.Hatta geceleri bazen prensesim uyurken kucağıma alır koklar koklar bırakırım.😃 Yazık yavrumda şoklanıyo tabi.İçinden belkide " Eh be kadın bi rahat verde uyuyalım " bile diyodur. 😃 Oyy tükenmez kokulum benimmmmm.

    Ee geldik mi simdi sona.Benim tipik cevaplarımda bunlar işte 😃 Umarım eğlenmişsinizdir.Ben kimseyi mimlemicem hıhhh.Yapmadıklarında içim içimi yiyo çünkülüm.Hiç gerek yok şimdi strese gelemicem 😃 Birde herkes yapmış zaten ama yinede İsteyen varsa buyursun alsın.Haydin Behlül de bende kaçarrrrrrrrrr 💃


48 yorum:

  1. Çok keyifle okudum :)
    Alia filmini daha önce duymamıştım en kısa zamanda izlerim diyelim inşallah *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazarken yoruldum valla.Ne uzunmuş arkadaş bitiremedim :D

      Sağol canm benim.İzlersen beğenirsin eminim 😘

      Sil
  2. Valla okudum, yorum yazmazsam burnum akacak, yazayım bari :) :) Çok şeker bir post, çok şeker bir blog :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah razı olsun yaaa 😃 Ama o sizin tatlılığınızdır.Ben hiç turta yapamam birde turta koksaydı bloğum keşkem 😃

      Sil
  3. Okudum ama yazacak bir şeyim yoktu aslında. Burnum akmasın diye yazıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü yazılacak herşeyi ben yazmisim cok konusmusum yine dimiiii 😃 sağol madem.artık bu kış boyunca akmaz burnun söz 😃

      Sil
  4. Özel yetenek sorusunun cevabı o kadar güzel ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım daha güzel amaaaaaa 😃😃 Aşık olursun aşık 😃

      Sil
  5. Alia'yı merak ettim. bence bir bayanın gelip gelebileceği en güzel mertebe annelik ve siz de o mertebedesiniz. Daha ne yeteneğe gerek var ki sizde haklısınız. :) çok güzel bir mim olmuş. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama alia gerçekten harikaydı ya.Çok ağlamıstm yapılanlara. :(

      Dimi dimii.Anneliğe ulaştım zirvedeyim zaten.Allah beterini vermesinde bu bana yeter 😃

      Sil
    2. Amiiin. Alia aklımda izliycem inşallah :)

      Sil
  6. Çok çok çok eğlenceli, güzel, hatta muhteşem cevaplar yaa! Kızın gerçekten çok şanslı, senin gibi bir anneye sahip olduğu için. :) vee hep hep böyle çok mutlu olun inşallah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummmmm ben çok duygusalım ama sulandı gözlerimmm.Ne kadr güzel.bir yorumdu buu.Asıl kızm sana tesekkr eder teyzesi.Uxat yanağınıda öpsün şlappp die 😃

      Aminnn insallah canım 😃

      Sil
  7. Evet çok çok çok şanslısın o küçük meleğe sahip olduğun için💖 Ben de yapacağım bu mimi.Mimlenmişim de canısı😂😂❤💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kişi mimlemiş canımcım gördm senide 😃 yine harikslar yamaratırsın sen 💙

      Bu sefer kimseyi mimlemedim yaptı yapmadı derdine giremem smdi haha 😃

      Sil
  8. Ayy Allah'ım ne tatlı annesin sen yaa :)) Bırak çocuk uyusun. Kokusu cennettir ama şoka girecek çocuk :P Çok güzel cevaplamışsın canım. Allah dert vermesin sana ailene ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn canım benimmm 😃 eminim sende harika bir anne olursun kiiii 💙

      Sil
  9. Çok güzel yazmışsınız keyifle okudum :)
    Ben de daha çok blog okudukça anlıyorum,insanların hepsi farklı farklı,katılıyorum hepsi farklı bir alem.
    Kızınızla ilgili yazınca gülümseyerek okuyorum yaa,Allah güzel bir hayat,mutlu günler nasip etsin prensesinize ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tatlım benim yaaa aminnnn aminnn insallah Allah herkesinkini mutlu etsin.

      Ne güzel bir dua bu 💙

      Tesekkr ederim canm 😘

      Sil
  10. Blog ortamında böyle tatlı ve içten bir anneyle karşılaştığım için acayip mutluyum. İyiki de bu sevimli bloğu açmışsınız. Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben senin gibi okumayı seven genç arkadaşımla tanıştıgıma memnunum.canm benm 😃 tesekr ederim hersey icin 💙

      Sil
  11. Allah ayırmasın,acısını göstermesin o tatlı prensesin.

    YanıtlaSil
  12. Sizi takip ettiğğm blogların arasında görüyordüm bende atladım geldim :D
    Cevaplarınız çok samimi :) üzerime alınıp bende yapayım bari. Çünkü çok sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hoşgeldinnn 😃 ben çok severim misafirleri ne iyi ettinde geldin :)

      Tesekkür ederim canm.Tamam sende yap.Bekliyorum 😃

      Sil
  13. ne güzel cevaplar vermişsin teşekkür ederim beni kırmayıp yaptığın için :) ayrıca güzel sözlerin için esila fıstığa kocaman öpücük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benimmm.Bizde masal kızı öpüyoruz kocamannnn :))

      Sil
  14. güzel bir mim,cevaplarını keyifle okudum...

    YanıtlaSil
  15. Kısa ve öz cevaplar olmuş :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızımın beni bunalttığı zamanlardı.Habire telefonu dürtüyodu :) bende kısa kesiyim dedim haha :)

      Sil
  16. İnsanın büyük beklentileri olmayınca mutlu oluyor bence... Mavi Saçlı Kızı merak ettim... Güzel cevaplar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanızı tavsiye ederim.Ben çok beğenmiştim.

      Kesinlikleee.Çok fazla birş beklemicek ve kimseye özenmiceksin.Elindekilerin kiymetni bilceksin :)

      Sil
  17. Annesinin PRENSESİ, sen ne tatlı bir hanımsın, sanki karşımdasın ve söylüyorsun, yazı değil bu, sıcak bir irtibat. Ben bu mimin cevaplarını hazırlıyorum, bu defa ben de mimlemiyeceğim kimseleri, zira mimi başlatan bile dönüp bakmıyor. Darılmayı falan geçtim zaten. Aynı değindiğin gibi çok çeşidiz ve çok geçmeden anlıyorsun ve hissediyorsun zaten sıcak rüzgarları ya da poyrazı. Cevapların çok samimi idi. Enerjin hep bol olsun kızım. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacımmmm nasıl utandırdın ve mutlu ettin bir bilsen.Samimiyetim karşımdakine göre değişiyor.Bende biraz ayna modeli var.Ne ekersen onu biçersinde diyebilirim.Allah razı olsun o senin sıcak kanlılıgın,güzel kalbin.

      Biri beni mimlediğinde saygıdan bile olsa yapmaya çalışırım.Çnkü insana değer veriyorum.Herkes böyle değil.

      Sen yaz ben yorum yaparım altına.Bizde kızmla sana kocamannn sarılıyoruzz 😃sevgiler...

      Sil
  18. Birinci cevaba noktasına kadar katılıyorum canımm. Eşime her küstüğümde mutlaka ayakkabıyla kandırır Çünkü ayakkabı aşkım farklıdır. Resmen koleksiyon.:)) Güzel mim olmuş canımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde rengarenktir ya sıgdıramıyorum artk napcam bilmem 😃 tesekkr ederm canm benm 😄

      Sil
  19. Keyifle okudum;) Cevaplar müthiş:) Bir anne için en güzel koku yavrusunun kokusu. Allah hiçbir anneyi evladından ayırmasın. Filmi de merak ettim en kısa zamanda izleyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn 😃 çok tesekkür ederim sıcak yorumunumz için 😃 izlediğnizdeki yorumunuzu merak ediorum...bendende sevgiler...

      Sil
  20. Merhabaa,keyif alarak okuduğum bir yazı oldu :) size deepden bir mesaj getirdimm acaba beni de aranıza alır mısınız ?? :)) https://diilarakaya.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa deeps mi gönderdi :) ii ettin hoşgeldin :) Aliiyim da nası aliyim onu bilemedim ben.Benimde aram çok fazla yok malum :) napsakki dur düşüniyim 😃

      Sil
  21. Hahahha bir anda o fotoyu görünce kahkaha attım :D Yeteneğine imrendiğimi itiraf etmeliyim ^^ ne güzel bir dünyan var , düşüncene bayıldım ya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormaaaa bende çok imreniyorum kendime haha 😃 Hiç birseyle değil ama kızmla övünebilirim

      Kıskanma nolur çalış seninde olur :D

      Sil
  22. Ah o soru 3 bitirdi beni 😂 Aynen ben kayınvalidemin gününe gitmek zorunda kalmıştım. İlk ve sondu tabi ki. Düşündükçe fenalaşıyorum 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayınnnn :) yoğun baskılara rağmen bir daha gitmedim.Ne işim var orda teker teker gelin üstümeee :)

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋