29 Nisan 2017 Cumartesi

SEVGİLİ - SEV (ME) GİLİ




   Dostluk diyorum ;
   Burnu gözü olmasa da sevdiriyor kendini,
   Ahh birde gerçeğini bulduysan
   Ballılardansın yani...

    Öyle futbol takımı kadar dost edinmeyi sevmem ben.Öz olsun,ömürlük olsun isterim.Fazla olmasıyla yalnızlığının dinmeyeceğini sende biliyorsun değil mi ? Ne zaman ki bir tane de olsa dost edinirsen o zaman kalabalıklaşır kalbinin toz pembe dünyası...

28 Nisan 2017 Cuma

BAŞ AĞRISI İÇİN 10 ŞAHANE YÖNTEM



(Görseldeki amaç manzaraya dikkat çekmektir. 😃)

    Biz sülalecek o talihlilerdeniz.Nedense habire başımız ağrır.Yani baş değil mübarek fay hattı.Güneşe çıkarız ağrır,üşürüz ağrır,rüzgar çarpar ağrır,çok konuşuruz ağrır,kitap okuruz ağrır,okumayız sıkıntıdan ağrır,çok yesek midemiz ağrır az yesek başımız.Kısacası gel babam git amcam ağrır bu melet.😃

    Hamileliğimde hap içemediğim için doğal çözüm yolları aramıştım.Çokta işe yaradı bende.Belki sizde de yarar umuduyla paylaşmak istedim.

26 Nisan 2017 Çarşamba

TARTIŞMAYI SEVERMİSİNİZ ?



   Kişiler arasında fikir çatışmaları olduğunda tartışmaları kadar normal bir durum olamaz.Ben buna tartışma değilde beyin fırtınası demek istiyorum.
 
    Belirli saygı ve sevgi çerçevesinde ve belirli bir IQ seviyesindeki insanlarla fikir alışverişi yapmanın çok güzel bir geliştirme tekniği olduğu kanaatindeyim.Mesela ben bazı zamanlarda tartışmaya ihtiyaç bile duyuyorum.

24 Nisan 2017 Pazartesi

TESLİM OLDUM ANNELİĞİME




    Biliyorum benden sevgi dışında birşey beklemediğini.Bende zaten "Uyusunda büyümesin,SEVEYİM de büyüsün bebeğim" istiyorum.

    Genç bir anne değilim ama yine de çocuktum sen gelene kadar.Hep benim olsun isterdim en güzel ayakkabbılar,kıyafetler...En güzel yerini ben yiyeyim isterdim meyvelerin.En derin uykuya ben dalayım,en çok ben sevileyim...Çocukmuşum işte tıpkı senin bu halin gibi...

23 Nisan 2017 Pazar

HARİKA KLASİK VE SEBZELİ PİZZA TARİFİ




     Yapalı yaklaşık 3 ay olsada anca paylaşabildiğim iki tariften bahsetmek istiyorum sizlere.Öncelikle klasik pizzamla sizi tanıştırmak istiyorum.Hiçbir şeyi ölçülü yapmadığım gibi bunuda yapmadığım için ölçülerini veremicem malesef. 😁

İçindekiler ;

* Süt,
* Ilık su,
* 1 yumurta,
* 1 yemek kaşığı zeytinyağı,

19 Nisan 2017 Çarşamba

KAN GRUBUNA GÖRE DİYET



    Güneşin nurlu yüzünü göstermesiyle bir çok kişi tatil planları yapmaya başladı bile.Gidilecek yerlerden biride mavinin en güzel tonunun sergilendiği denizler.

     Organizasyonlar yapılır,valizler hazırlanır,biletler ayarlanır veeeee aman Allah' ımmm bizden önce gitmeye hazırlanan göbeğimize bizi dinlemiyor.Tutturmuş "Aaa şekerim bensiz tatil olur mu hiç ? Bende gelicem banane,banane " demeye.Hoppalaaaa bir bilette ona mı alsak ne yapsak ? diye düşünenleri bu dertten kurtaracak harika bir diyet daha.

17 Nisan 2017 Pazartesi

TAVŞAN POŞETLİK YAPIMI



      Keçeler son zamanlarda bir gözüme girdi ki anlatamam.Yatıyorum keçe kalkıyorum keçe.Aaaa keçe bbb keçe yani. 😀

      Yakın zamanda ablamlar eski evlerini satıp yeni bir ev aldılar.Toparlan,yerleş telaşesi arasında bir de " acaba ne alsam ?" düşüncesiyle kafamızda tilkicikler dolanıp durdu.Sonunda halı almaya karar verdik.Ve şipşirin çiçekli böcekli bir halı aldık mutfağına.

16 Nisan 2017 Pazar

DEĞİŞİK BİR TEŞEKKÜR


       Acaba kaç şekilde daha dalabilirim bloğuma.Hönkkkk diye girdim bu sefer farkındayım. 😁 Amaaaaa çok mutlu oldum ki bennn.

       Sevgili ve güzel canım SİMLİ NANEM sabah sabah bu sevgi kelebeği halimin sebebi sensinnnn.Boşuna benimleee uğraşmaaa doktorrr. 😁 diyerek devam edip yazının yönünü alakasız bir tarafa değiştiriyorum. 😁

       Neyse tozutmadan konuma döneyim.Ben blog düzenleme konularında bildiğiniz beceriksizim.Anlamam,bilmem hatta anlatılanı bile yapamam o derece. 😁

     Bu tatlı arkadaşımda bana yardım edebileceğini söylemişti daha önceki yazımda.Bende bu fırsatı kaçırmadım tabi.Ve kendisi bana yardım etmek için kolları sıvayıverdi.Videolar çekti,kodları gönderdi.Ama ben ne yaptımmmm.Tabiki de hiç birini YAPAMADIM. Rezalet dimi 😁 Ama yapamadım işte.Çok uğraştık olmayıncada Nanişim bu işe el attı.Ve bloğumu elleriyle böyle kendisi gibi şirin bir hale getirdi.Hemde bunu büyük bir sevecenlikle yaptı.

      Canım benim sana kocaman kocaman teşekkür ediyorum.Çok beğenerek kullanacağıma emin olabilirsin.Çok yordum seni farkındayım.Hakkını da helal et olur mu ?

     Bide bakkk kızımdan sana kucak dolusu bir buket papatya geliyor teyzesiiii.İyi ki tanımışız seni. 💕😘


(Görüntü kirliliği için şimdiden özür dilerim haha. 😁)

14 Nisan 2017 Cuma

KUMANDAYLA İMTİHAN



    Şimdi ki çocuklara doğmadan önce ultrasonla çipmi takılıyor arkadaş.Doğar doğmaz gözünüzü açmanızdan anlamıştık zaten. 😃

   Kızım bugün bir kez daha şaşırttı bizi.Yok artık derken ne kadar da saçmaladığımı farkettim.Zamane çocukları saçmalanmıcak kadar gerçekler çünkü 😃

12 Nisan 2017 Çarşamba

Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

11 Nisan 2017 Salı

YEPİS YENİ BİR ETKİNLİK ( Blog partisi )




    Daha önce yaptığım etkinliğim olan KİM KİME DUM DUMA'nın tadı damağında kalanlar için bir tatlı fikir daha buldum.

    ÇEKİLİŞ ŞARTLARI ( KABUL EDENLER KATILSIN LÜTFEN )

1) Beni bloğumdan TAKİBE almak, ( arkadaşlar katılmak için takibe almalısınız.Çünkü eşleşme sonuçları açıklandığında görmediğiniz için ben sizlere tek tek ulaşmak zorunda kalıyorum.Ve mobilden girdiğim için zor oluyor.)

9 Nisan 2017 Pazar

MİMİMSİTRAK ŞEYLER ( MARKA MİMİ )




     Mimliyiz mimliyiz de mimliyiz çok mimliyiz mimliyizzzzz diyip mağdurumsu şarkı eşliğinde girişimi yapmak istedim. 😊

     Önce sevgili Deeps daha sonrada yine sevgili Fulya (aradasacmalamaklazım ) mimlerine beni davet etmişler.Bende her davete icabet ettiğim gibi bunuda kaçırmadım tabi.😊

      Marka mimi ?

7 Nisan 2017 Cuma

İYİ Kİ DOĞMUŞUZ 💕




Çok bekledik senin gelmeni.Tam 9 ay 2 gün...Olması gereken buydu farkındayım ama yinede çoooookkk-tu babanla benim için...

Doğdun ağladım,yemedin ağladım,hastalandın ağladım,sen ağladın ben yine ağladım...Ama geride kalan tüm dakikalarda günlerde gülmenin anlamını dolu dolu yaşadım...

"Anneee " dedin eridim, "babbbaaaa " dedin yine ben eridim.O an senin annende

4 Nisan 2017 Salı

İSMİNE GÖRE KARAKTER ANALİZİ

 

     Bilin bakalım ben naptımmm. 😃 Hayatta bilemezsiniz çünkü hiç birşey yapmadım.Bahar yorgunluğu devam ediyorken bende habire gırgır şamataya bozdum dimi. 😀 Olsun fazla eğlence can çıkarmaz. 😀

    İsminin analizini merak edenlere şirin mi şirin birşey hazırladım.Hadi sizde bakın bakalım payınıza neler çıkcak.👉

A = alıngan
B = bakımlı
C = centilmen
Ç = çocuk ruhlu
D = dürüst
E = emri vaki sevmeyen
F = fevri
G = güzel
Ğ = yok malesef ( yalnızlığı seven diyelim. 😃)
H = huzur veren
I = ılımlı
İ = iyi kalpli
J = jest sever :)
K = koruyucu
L = lakayitliği sevmeyen
M= misafirperver
N = net fikirli
O = Olumlu düşünen
Ö = özgür ruhlu
P = patavatsız olmayan
R = rakipsiz ?????????????????????????
S = sadık
Ş = şirin
T = titiz
U = uyumlu
Ü = üşengeç
V = varlıklı
Y = yalnızlığı seven
Z = zeki

   Ciddi UYARI :  Bu bir sallamasyon yazı olmakla birlikte tamamen eğlence amaçlı yazılmıştır. 😃  İnanın kendi harflerime göre yazmadım.Hatta yazarken farkına bile varmadım ama sonra bir baktım ki hepside benim karakterime uyuyor.😃

     Bunu bir mim gibi düşünüp isteyenler isminin analizini bloğunda yapabilirler.Beğendiyseniz paylaşmayıda unutmayın.😉

     Sevgi ler ler lerrrrrrrr...
   

1 Nisan 2017 Cumartesi

KAYNANA KAYNATIR MI ?




   Şinanay yavrum şina şina nayyyy şina nayda yavrum hoppa şinanayyyyyy....

    Aman oynamayan evde kalsınnnnn,turşusu kurulsunda kimse almasınnnnnnn...😀

    Ohhh gidenler geri geldi.Pek bir keyifliyim.Maşallah banaaaaaa 😀

    Günün anlam ve önemine uygun olsun diye size neşeli bir yazı hazırladım.

    Seyretmezseniz çok şey kaybediceksinizzz eminimmmm.😀