25 Mayıs 2017 Perşembe

DAHA MUTLU YAŞAM'A DESTEK ÇAĞRISI



     Yazılarını severek okuduğum,hatta zaman zaman kendimden birşeylerde bulduğum harika bir blog olan DAHA MUTU YAŞAM 'ın sahibi Yurdagül hanım için sizlerleyim.

    Kendisi psikolojik danışmanlık yapıyor.Bulunduğu çevrede (Ankara) birçok seminer düzenliyor ve oda sürekli katılıyor.Bilgilerinide her seferinde bizlerle paylaşıyor tabi.


    Bu güzel sahibemiz kadınlar,çocuklar,şiddet,pedofili vs. konularında yeni bir proje başlatmak ve farkındalık oluşturmak istiyormuş.Bunun için de KOSGEB' e başvurmuş.Ancak kabul edilebilmesi için 500 takipçi oranını geçmesi gerekiyormuş ki kendisinin 350 civarı izleyicisi var.

    Toplum ve insanlık adına faydalı işler yapmaya çalışan bu güzel bloğumuza destek olmaya ne dersiniz ?

    Özellikle bloggerların çoğunluğunun bayanlardan oluştuğunu gözlemleyerek, bu işin olabileceğine inanıyorum.Ama tabi beylerin de anneleri,kız kardeşleri ve kızları olduğuna göre,onlarında desteklerini esirgemeyeceğini umuyorum. 😄

Linkine buradan gidebilirsiniz.

(Mobilden görselini koyamadım.Netim yaşlanmış galiba hareketleri ağırlaştı da biraz. 😄 Ama bloğunu incelerken tanışabilirsiniz.)

34 yorum:

  1. Evet senin yazından önce Deep'in sayfasında da gördüm ve tesadüf oldu paylaşımlar..Çok güzel bir amaç için çıkmış yola,Allah'ım yolunu açık etsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ondan görüp destekleyeyim dedim :) Amin insallah canm

      Sil
  2. Severek takip ettiğim bir blogger kendisi.Umarım hayal ettiği şeyler gerçek olur.Yolu açık olsun.:)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah istediği her şey olurr :) Ben de severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Guzel seylere destek olmak en onemli gorevimiz tabii ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo benim sorumluluk sahibi genç nesilim 😚 tesekkrler canm benm

      Sil
  5. Tesekkurler hemen takip edicem 💕

    YanıtlaSil
  6. Ben zaten çok severek takip ediyorum inşallah desteği alır. 500 sayıya ulaşır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah müjde ablacim.Genis bir kitleye ulasabiliriz belki :)

      Sil
  7. Çorbada bizim de tuzumuz olsun ;) takibe aldım. Kendisine başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  8. Onun yazılarını severek okuyorum. Dilerim amaçlarına ulaşır. Ben de sosyal medyada duyurumu yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  9. Şahane yazıların sahibinin her zaman yanındayız:)

    YanıtlaSil
  10. Destek şart, ben de varım :)

    YanıtlaSil
  11. Girişimci ruhuna sahip bayanlara her daim desteğim. Teşekkürler bu güzel paylaşım içim . Sevgiler 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum bende özgüvenli hanımlarımza :) ben tesekkr ederim canm sevgler 💕😘

      Sil
  12. çok ilginçmiş takipçi sayısına göre destek verilmesi

    YanıtlaSil
  13. Takibe aldım ama neden takipçi sayısına göre karar versin ki KOSGEB???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal ağlardada aktif olabileceği bir projeyse kaç kişiye ulaştığına bakilir diye düsnüyorum :) işleyişler çok farkli malum :)

      Sil
  14. Tabi ki yardım ettim kii💓💓 Canımcım kaç tane yazı yazmışsın hiç birine bakamadım,sınav haftamdı.Sessiz Kaldımcımcıma da bakamadım.Umarım affedersiniz beni 💓💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ask olsn tatlim yaa.Sen derslerine bak.Biz kacmiyoruz bak her zaman burdayiz. :) Ne affetmesi olurmu öyle şey.Canimizsin sen bizim 💕😘😘 sessizcimde yok bu aralar.Onuda merak ediyorum.Öpüyorum senide kocaman 💕😘😘

      Sil
  15. Çok teşekkür ederim :)) Benim için güzel bir sürpriz oldu.Koşturmaca içinde yeni gördüm yazıyı.Maalesef sponsorlar ve işkur işin niteliğini değil,niceliğini önemsiyor.Sayıya bakıyorlar hemen blogda.Ben,sadece bir yıldır yazıyorum.Yeniyim aslında bu mecrada.Güzel planlarım var.İlk önce Ankaralı blog yazarlarını bir araya getirerek bir etkinlik yapmak istiyorum.Öfkeyle ilgili ülke olarak ciddi sorunumuz var.Bununla konu üzerine farkındalık oluşturmaya çalışıyorum.Hep beraber el ele vererek dilerim güzel şeyler yaparız.Hepinize çok çok teşekkür ediyorum :)) Sevgiyle kalın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimizden simdilik bu kadari geliyor canm.Keske daha fazlasi gelse 😄 sevinmene ben daha cok sevindim.umarim destegini alir ve daha güzel şekillerde herkese ulasabilirsin.Öfkemizle alakali kesinlikle ters giden seyler var.Ancak toplum olarak vicdanlarimizda zayifladi.Bunla ilgilide birsyler yapabilecegine eminim.😄 Simdiden yolun bahtin ack olsun sevgilerimle 💕😘

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋