14 Mayıs 2017 Pazar

RUHUNA RENK KAT - Blog KEŞİF Etkinliği



     Bu ara bir bahar tembelliği aldı başını gidiyor.Kafam bence bende değil hıdırellezin peşinden gitti. 😀

    Düşüncelerim bir oyuncak kutusu kadar olamadı.Ben oldum o oldu da toplayamadım arkadaş.Tek bana mı böyle oldu acaba ?


    Dün çoook kalabalık şekilde pikniğe gittik.Ama Güneş beni hiç sevmiyormuş onu farkettim.Habire başıma geçip durdu.😀 Yine de çok eğlendik.Voleybol oynadık,bir kilo yemek yedik.Sonra da spor yaptık. 😀

    En çok da pamuğuma yaradı tabi.Zıbınla gezmediği yer kalmadı.Görenler " Oyy maşallah annesi nazar değrr buna,kapatsana pamuk bacaklarınııı " dediler.Ee bende gurur duydum tabi ki.Onu ben doğurdum bennn hemde tek başıma. 😀😀

    Neyse konudan saptım yine.Rengarenk bir blog olan RUHUNA RENK KAT bloğunun aynı benim kızım gibi tatlı mı tatlı sahibeleri keşif etkinliği düzenlemişler.Ve beni de severek takip ettikleri arasına eklemişler.Çoook thank you demişmiydim acaba ? 😀

     Eee daha ne duruyonuz Aybalalar koşmayan evde kalıyor.Evlenen de evde pinekliyor bak.Hadi buyrun etkinliğeeee...


30 yorum:

  1. Günaydınn :) Bu aralar bende de ne yapacağını bilememek var. Şu Mayıs ayı bitse de mezun olup kafamın rahata ermesini istiyoruum :D
    Güzel bir pazar günü diliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi insallah atlat bir an öncede rahatla sende :) tesekkr ederim canm güzel bir pazar oldu sanada güzel bir pazartesi diliyorum benn 💕😘😀😀

      Sil
  2. Bahardan mı yoksa hepimizin mi kafası karışık gerçekten de? Umarım yakın zamanda toplarız bu dağınıklığımızı.

    Ayrıca Anneler Günü deyince neden aklıma ilk siz geldiniz? Anneler gününüz kutlu olsun Esila'nın annesi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ama bu yorum beni ayrı bir mutlu etti.Aklına bu şekilde gelmek benim için ayrı bir şref.Çok ama çoook teşekkür ederim Roro 💕😄 seninde gelecekteki anneler günün simdiden kutlu olsun.Umarim toplanır bir gün kafamız 😀🌼

      Sil
  3. Sen gidersinde ben hiç dahil olmaz mıyız canım benim tabiki katilirim 😁😘😍😍bu arada anneler günün kutlu olsun canım benim 😘😘😘😍😍😍😍😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatli teyzemizz 💕😘 gördm gitmissin ne kadar güzelll.Toplaşalımmmm tanişalim hep beraber 💕😄

      Sil
  4. O pamuk bacakları böyle mıncıklayasım geldi. Beni koysalar nerelere gideceğim de.. Kafa yorgun,ruh yorgun beden yorgun. Hemen katılıp evde kalmayalım. Di mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett :) Evlensek te evde pineklemek bence kötü bişi 😀😀 ahh burda olsaydin mıncıklardi canm uzaksın mukadderat 😀

      Sil
  5. Ben şimdilik pas geçiyorum teklifini 🤗 Anneler günün kutlu olsun 🍧🎉🎈🎁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkr ederim canm :) seninde tüm bayanlarinda olsun ama 💕😘

      Sil
  6. Gidip bir ruhuma renk katayım.:)Bir de hem senin hem de tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördümmm ruhuna renkler gelmişşş 😀 rengarenk ol hep böle.Tesekkr ederim canm bi kac kez kutladim bende zaten geliom gidiyom kutluyom 💕😘

      Sil
  7. Ay bu ne eğlenceli duyuru olmuş böylee, canım sıkıldıkça açıp okurum artık :)) En çok da ben doğurdum bennn kısmını :D Bana da anneler gününü kutlamak düşüyor şöyle bol çiçek emojilisinden ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buram bur koktu burnuma cicekler ohh 💕😀 evett ben doğurdum benn valla ben yaa 😀😀 tesekkr edrrim canm seninde kutlu olsun 💕😘🌼🌼

      Sil
    2. Buram bur koktu burnuma cicekler ohh 💕😀 evett ben doğurdum benn valla ben yaa 😀😀 tesekkr edrrim canm seninde kutlu olsun 💕😘🌼🌼

      Sil
  8. Ya ben daha ilk kez duydum ayol💓 Simli ışınlanıyoooooooo😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ışık hızını geçtin sen kuzum yaaa 💕💕😀😘

      Sil
    2. Ooo ışık hızını geçtin sen kuzum yaaa 💕💕😀😘

      Sil
  9. ben bir etkinliğe bakıyım geliyim

    YanıtlaSil
  10. Katildim bile bu arada benimde blogumda kesif etkinligi var herkes davetlidir💘

    YanıtlaSil
  11. tatlişleri ben de yeni keşfettiim :)

    YanıtlaSil
  12. Anneler günün kutlarım canım.Bende keşif etkiliğne katılıyor ve son paylaşımıma bakmanı rica ediyorum.Byee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canm benm :) seninde kutlu olsn.paylasimin icinde ayrica tesekkr ederim 😘

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋