2 Mayıs 2017 Salı

SORULARLA BLOG PARTİSİ



   
    Etkinlikler çok sevdiğim ve katılmaktan hoşnut olduğum durumlardır.Bu güzel etkinlik için sevgili ANNESİNİN PRENSESİ arkadaşıma çok teşekkür ederim. 😁 (Bunu tamamen espri amaçlı yazdım tabiki de kendini beğenmiş değilim.😁)

   Bana eşleşmede okumaktan zevk aldığım iki güzel arkadaşım denk geldi.Gelelim şimdi onların sorularına ve benim cevaplarıma ;

1. Blog sahibesi Deryada Damla ;

Sorusu : Bugün kü sen geçmişe gidip yaşadığın olayları değiştirebilir misin ?

Cevabım : Ben kaderci biriyimdir.Ancak direk her olayıda kadere bağlamam.Seçimlerimizin doğurduğu sonuçlar neticesinde bazı olaylara maruz kaldığımızı düşünüyorum.Ama seçimimiz farklıda olsa biz eğer onu yaşayacaksak başka şekilde de olsa yine yaşarız mantığındayım.Bu konu üzerine çok hoşuma giden bir söz de var hatta."Depremden kaçıp sokağa çıksan bile yol yarılır yine ölürsün..." Ama seçimlerimi doğru yaparak, beraberinde geçmişindeki kötü olaylarında yönünü değiştirmek isterdim...😄

2. Blog sahibesi Yasemin Işık ;

Sorusu : Türkiye'yi alıp istediğiniz bir ülkenin yeriyle değiştirebilir veya yada bir yere ekleyebilirsiniz.Orası neresi olurdu ?

Cevabım : TÜRKİYEM olurdu. 😄 Dünyada ki en güzel coğrafi özelliklere sahip ülke bizimki diye düşünüyorum.Üç tarafı denizlerle çevrili ve dört mevsimi aynı anda yaşıyoruz.Bu nedenle Türkiye yerinde kalsın isterdim.Ama illede değiştirmen gerekiyor dersen Dubai'yle değişebilirdik. 😄.

     Yaa ben sorularımı çok beğendim.Ne kadar çabuk bitti.Arkadaşlarıma teker teker teşekkür ediyorum.İkiside birbirinden değerli bloggerlar.Ve çok da sempatikler. 😄 Bloglarına ulaşmak ve kendilerini daha yakından tanımak isterseniz buyrun linkleri ;

💙 Deryada Damla 💙💙 Yasemin Işık 💙

32 yorum:

  1. Bize de yol gösterici oldun. Hazırladığın etkinlik, verdiğin güzel ve her zamanki gibi samimi cevaplar için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim güzel sorun icin :) bende etkinligimi severek yaptim.Hosuma gidiyor zaten bu tarz seyler.Devamini bekliyorum :)

      Sil
  2. Sorular da orijinal ve farklı olmuş :) Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle okumuş olmana çooook sevindim tesekkür ederiz :)

      Sil
  3. Etkinlikçi çılgın hatun, bayılıyorum enerjine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kan bağım olmasa da sana çekmişim kiiii 💕😄

      Sil
  4. ayy bu blogta herşey sempatik yazanlar da okuyanlar daaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel sorulara güzel cevaplar olmuş.Samimi bir hava esti buralara.Hepinizin emeğine, yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlere saglik canm tesekkr ederim katildign icin :)

      Sil
  6. Çok güzel sorular cevaplar olmuş 😊😁emeklerinize sağlık keyfile okudum güzel sohbetinizi emeğine yüreğine sağlık canım benim sevgiler bende en kısa zamanda yapacağım inşallah sevgiler 😊😁😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkr ederim canm benm.Sevgiler bende öpyorum 😘😘

      Sil
  7. Sorular da cevaplar da çok güzel. sevgiler katılan tüm arkadaşlara ve sana...

    YanıtlaSil
  8. Güzel yorumların için teşekkür ederim:)) Geç yazdığım için kusura bakma. Neden Dubai? :))) Orası çok sıcak:))) Ben de en kısa zamanda paylaşacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuktan iyidir diye düsndüm 😁 bilmem seviyom iate orayida.Vazgecrme beni :) tesekkr ederim canm 😘

      Sil
  9. Böylesine güzel soru cevaplar hep paylaşılsa .

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeldi. İki kızımı da severim. Seni de Özlem'im. Sevgiyle canım :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzelmiş etkinliğiniz. bu sorular nereden gelir aklınıza bilmem ki :) cevaplar da çok iyiydi sorular da sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genclik iste canm neler neler cikiyor altindan :) cok tesekkr ederiz 💕

      Sil
  12. Geçmişe gitsem ooooo neler neler maydanozlu köfteler. Offf gece gece nerelere gitti aklım ya. (Acıktım mı ne?) Güzel etkinliğin için teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar :) tesekkr ederim canm katldign icin 😘

      Sil
  13. Aynen, kaderciyimdir. Hayırlısı neyse onun olduğunu düşünür, geçmişle ilgili kendime işkence yapmamaya çalışırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada iskencede yaparim ben 😁 psikopatmiyim.neyim :)

      Sil
  14. Merhaba:))) Ben de paylaştım. Okursanız sevinirim. Geç kaldığım için kusura bakmayın :(

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋