23 Aralık 2017 Cumartesi

Bloggerlarla huy analizi serisi 8 (Sonbahar kedisi)




    Bloggerlarla huy analizi 8 serimize Sonbahar kedisi bloğunun sahibi Yasemin ile devam ediyoruz.

   Genelde bloğuna girenlerde sempatik bir his uyandırıyor. Bunun nedenini naif bir şekil de yüzüne kondurduğu gülüşüne bağlıyorum. :)


Bloggerlarla huy analizi serisi Yasemin ışık;

- Çok merhametli,

- İçten içe kızsa da sabretmeyi bilen,

- Bir o kadar da umursamaz :) dertleri çok kafasına takmıyor bence :)

-  Çevresine soy adı gibi ışık saçan,

-  Hayal gücü yüksek,

- Farklı bakış açısına sahip,

-  Bir tutam alıngan :)

-  Kibar,

-  Samimi ve candan biri olarak düşünüyorum.

    Doğru veya yanlış bilmem ama çok da şirin değil mi sizce de?

   Umarım okurken eğlenmişsindir Yasemin :) Ki senin çok da eğlenceli biri olduğuna inanıyorum.

   O şekerler şekeri kedinle mutluluklar dilerim. İnşallah o kalbindeki hayvan sevgisi de hiç bir zaman ölmez.

Bloggerlarla huy analizi serisi 7 (Aradasaçmalamaklazım) yazısını okumak isterseniz tık tık...


Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

18 yorum:

  1. Sayenizde hem blog keşfetmiş oluyoruz, hem de derin analizleriniz sonucu daha yakından tanımış oluyoruz. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog kesfetmene sevindim canm amacimda buydu zaten :) tesekkr ederim

      Sil
  2. Yasemin hanımı okurken aşağı yukarı aynı izlenimleri bırakmıştı bende. Güzel bir analiz olmuş. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de fikirlerinize güveniorum zaten :) tesekkrler

      Sil
  3. Harika analizler, blogger arkadaşları tanıyoruz böylece :)

    YanıtlaSil
  4. Gercektende oyle canım yeni arkadaşlar bloglar tanıma fırsatımız oluyor sayende :) tesekkürler💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkr ederim asil okudugn icin canm benm 😘😄

      Sil
  5. Vay anasını burda blogger tanıtımı yapılıyormuş . 😂 Beni de tanıt beni de 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi söyle yapsak olur mu acaba? Liste bayağı yoğun ve cok sık yazıp kimsyi sıkmak istemiyorum ama bitirmekte de zorlaniyorum :)

      Sen tanitim yazisi yazsan ben yayınlasam? Ne dersin 😀

      Sil
  6. yaa çok teşekkür ederim:) Mesela bir tutam alından olduğumu nereden bildin:))) Çok merak ettim. Diğer söylediklerin için de teşekkür ederim. Genel olarak çok güzel şeyler söylemişsin. Burada analiz yapmaya değer görmen de beni sevindirdi. Hep iyi özelliklerimi söylemişsin:) Dert kısmı ama dediğin gibi değil maalesef:/ Bazılarını çok kafama takıyorum. Ama bunu aşmaya çalışıyorum. İnsanların üzerinde bile durmayacağı şeyi kafamda 50 kere döndürdüğüm olur. Genelde "sen hala orada mısın" derler bana ve bazen "deli" muamelesi gördüğüm bile olur düşündüklerim yüzünden. Gerçi çok da normal olduğum söylenemez zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😀 Ama ama o kadarcık yanılma payi babalık testlerinde bile oluyorrr tamamen test hatası 😀

      Gercekten mi cok kafana takiyosun aslinda bende öyleyim. Ve böyle olmak cok kötü bir sey dimi insani yiyip bitiriyor.

      İyi seyleri gercekten öyle düsndügm icin yazdim. Kötü syler yazmiyorum. Cnkü kötü düsünmeye gerek yok dimi. Kimsenin hakkindada düsnmüyorum. :)

      Begenmene sevindim umarm digerlerini tutturmusumdur canm ama eglenmek tanitmak zaten 😘

      Sil
    2. O konuda yani kafaya takmak konusunda bir yöntem var ve işe yarıyor:)) Onu yazayım da sen de uygula. Evet çünkü insanı yiyip bitiriyor. Anlatamıyorsun da kimseye... Neyse dur ben yazayım o yöntemi. Kolay gibi görünüyor fakat uygulaması zor. Yapabilirsen de işe yarıyor.

      Sil
    3. Yaa ciddi misiinnn anlatsana Yasemin cok merak ettim 😀 insallah yapabilirim. Merakla bekliyorum.

      Sil
  7. Güzel bir tanıtım olmuş. zevkle okudum. Yazılarını okumaya çalışırım genellikle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyordum abi yazılarımı okumana cok sevindim. Allah razı olsun cok sagol :)

      Sil
    2. Ne güzel bir tanıtım olmuş öyle emeğine sağlık güzel yüreklim benim 😊❤ 😍Sevgili Yasemin hanımı da seviyoruz kendisini buradan sevgiler 😊❤ ..

      Sil
    3. Bende seviyorum Yasemin Hanimcigimizi canm. Tesekkr ederim 😘😘💕

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋