16 Aralık 2017 Cumartesi

Efsanın güncesi hediyeli blog keşif etkinliği


    Şu an bu yazıyı okuyorsanız bilin ki ben uzaktayım gibi bir şey beklemeyin. 😀

    Bugün tesadüfi olarak girdiğim SEVİLAY EFSA'nın ( Efsanın güncesi) bloğunda yapılan çekilişten tamı tamına 5 hak kazanmak için buradayım. Hem bilmeyenler katılsın hemde ben keşife katılayım değil mi?


    Her ne kadar talihsizin tekiysem de umudumu yitirmiyorum. Bu sefer kesin bana çıkcak. 😀 Rabbim isteyin ki vereyim demiş. İstiyorum işte hıh. 😀

    Sizler de katılmak isterseniz ki bence katılın buyrun hemen buraya zıplayın.


Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

24 yorum:

  1. Vallah senin sayende böyle şeylerden haberim oldu saolsın :)

    YanıtlaSil
  2. Tüm enerjimi sana çıkması için yollayacağımm :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de katılıyorum ama sana da bol şans canmm :)

    YanıtlaSil
  4. Haydi bakalım, bol şans öyleyse

    YanıtlaSil
  5. hediyelerden anladım,bayanlara özelmiş..😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog hediyeleri genelde öyle oluyor blogruzlu olana katilsana :)

      Sil
  6. Özlem ablacığım son mim yazıma bir bak derim :)))

    YanıtlaSil
  7. Canım, ben oraya gelemem de, seni mimledim, haberin ola 😀

    YanıtlaSil
  8. Ben de katıldım hepimize bol şans :)

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋