1 Ocak 2018 Pazartesi

Yataklı sinema salonuna neden gitmem?


     Şimdi haberlerde yataklı sinema salonunu izleyince yok artık daha neler diyesim geldi. Canım ülkemin güzel üretken insanları sinemadaki konfor meselesine de kökten çözüm bulmuşlar meğer. Bulmuşlar bulmasına ama bence bir eksikleri daha var ki oda pijama. Pijamasız konfor mu olurmuş arkadaş. Sinemaya giden herkese birer pijama da verdiler mi tamamdır çığrı çıkmıştır bu işin.

    Ben şahsen böyle yataklı bir sinema salonunu tercih etmem. Neden mi tercih etmem. Hemen nedenlerine geçeyim madem;


1. si yataklı sinema salonunda nevresim parasına sinema bileti veriyorlar. Kişi başı 150 tl. Üstelik hepi topu 3 saatcik için. Giderken ne var ne yok alırsam olur 😀



2. si ben otele bile kendi nevresimimi götürmüş insanım o nevresimler parıl parıl parlasa bile yatmam ( Kendi yatağım dışında yatamama gibi bir problemim var zaten doğal olarak bu caaanım yataklı sinema salonu otomatikman elenecek 😀)



3. sü başkalarının yanında uzanacakmıyım yani. Ne münasebet.



4. sü terbiyesiz zihniyetlerin uğrak yerleri haline gelir ki aman aman Allah korusun,



5.si bide orada mısırdır aburdur cuburdur gibi şeyler yiyecekler ki yatakta ve yatarak yemek yenmez evladım,



6. ve son olarakta benim hemen uykum gelir la. Horlarsam da yataklı sinemadan yatakla birlikte atarlar beni. ( Burası espriydi ama her şey biz insanlar için. Neden olmasın 😀)



Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Yataklı sinema salonuna gider misiniz?



Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

89 yorum:

  1. Normal sinema salonuna gitmiyorum ne zamandır yataklısına kısmet olursa giderim ama çok pahalıymış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereksiz pahalıymış evet. Ama neyse ki tek derdim pahalılığı değil.

      Sil
  2. 150 liraya kaç hafta mutfak masrafını karşılarsın düşünün bir 2 hafta? Ayrıca zıvanadan çıkar dediğin gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsin bide ev gecindirme kismi var tabi :) bence de insan isi degil bu :)

      Sil
  3. Yatarken uykum gelir benim:)

    YanıtlaSil
  4. Yataklı sinema filmi çok saçma bana göre. Hem de gereksiz pahalı.

    YanıtlaSil
  5. Daha neler göreceğiz bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben evde bile yatarak film izlemem.Çok gereksiz bir olay olmuş..

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok saçma bir fikirmiş. Elle tutulur bir tarafı yok. Oldu bir de konaklama versinler. Arada bir muavinler de dolaşsınlar bir istekleri arzuları var mıymış diye. :D Daha neler göreceğiz bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 saatliği bile 150 tl ise konaklama 1200 tl 😀 süit mi ayol burası. Komple cd dükkanini alirsin. 😀

      Sil
  8. ben insanlara güvenmiyorum, kötü kullanılacaktır:) insnlar tuhaf ama ya, geçenlerde biletimizi aldk eşimle son anda işimiz çıktı biletleri hedye edelim dedik, çift koltuğu değil diye kabul etmedi 2 çift, ne yapacaklarsa sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncede konustugumuz gibi onlar hepten sacmalamislar 😀 hıh bende onu düsnyorum kötüye kullanim artar bencede. Niyetler bozuk bir cogunun.

      Sil
  9. Yok artık harbiden yapmışlar... İnsanların canı sıkıldıkça saçmalık çıkartıyorlar. Orası öyle olursa .... evine döner bence. Ayrıca sebepleriniz arasında birçoğu benimde sebeplerim arasında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk halkinin bir cogunun ortak sebepleridir bence. Özellikle bazilari. Cok sacma ve gereksiz

      Sil
    2. Kesinlikle söylediklerinize katılıyorum.

      Sil
  10. Saydığınız nedenlerden dolayı ben de gitmem. Bazı kişilerin sinamaya neden gittikleri belli. Bu nedenle sinema kültürü pek gelişmiyor diye düşünüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canm. Bu nedenle de zararlı diye düşünüyorum bende

      Sil
  11. Simdi bakiniz nasil hesap yapicam.👇
    2 kisilik bilet esimle 300 liraya gelir. (2 saatlik bir filmi yatarak izlemek icin.😐)
    300 lirayi oraya bayilacagimaa giderim 1 gece butik otel kiralarim,
    Maksimum 150 lira.
    Esimle basbasa bir yemek yerim,maksimum 50 lira.
    Gezerim ufak tefek alisveris yaparim, maksimum 100 lira.
    Yani isin ozu ben "300" liraya kaliteli bir 24 saat geciririm.
    Diceklerim bu kadar tisikkilerrrrr....💙🖖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun asaletine bak.☝️Yemin ediyorum ben bir dahiyim.😎😂👌

      Sil
    2. 😂😂😂😂

      Sil
    3. Off iste ben buna TÜRK AKLI diyorum ve sonuna kadar yaptigin hesaba kitaba katiliorum canim 😁 sen bir dahisin bencede abartmadin kabarttin 😁 öpüldn kocaman büsracım 💃

      Sil
  12. İyiymiş 😁😁😁 ucuz da olsa ben de gitmezdim..

    YanıtlaSil
  13. Cebinden paranı almanın bin türlü yolunu bilirim kafasına örnek işte, kesin müdavimleri olur, onlara iyi uykular 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harcarken harcaniyoruz yani 😁 off bunlarin hepsi Abd'nin oyunlar 😝 haha bu ihalede onlara kalsin. Gidecek vatandaslara iyi uykular 😁

      Sil
  14. Evet ilginç şeyler yapıyorlar.İlgi çekmek için.Daha neler duyacağız bakalım.

    YanıtlaSil
  15. Güldürdü bu yazınız beni :D Bu yataklı sinema Uzak Doğu'dan esinti sanırım. Çift koltuğu gibi şeyler bile bana acayip geliyorken bunu hayatta kaldıramam :D Ben de size katılıyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bünyeme bir kac ton agir geliyo 😁 Ama giden cok olur bak. Demedi demee 😁 tesekkr ederim canm sevgilerimle

      Sil
  16. Çok şaşırdım. Bence de insanlar bir fark yaratmak için her şeye el atıyorlar. Uzanacaksam canım evimde uzanıb bakarım sinemaya gitmeye ne gerek var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh misss bencede en temizi bu 😁 katiliyorum Ummancim

      Sil
  17. Yatarak boş boş izlerler anca :))
    Aynen katılıyorum sana bu arada;)

    YanıtlaSil
  18. Evde bile yatarak izlemiyorum filmleri :)
    Yazınız çok tatlıydı. :)
    Bildiğim kadarıyla bu salonların bir artısı var. Reklam olmuyor. Ama verilecek paraya değer mi? Değmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay reklam olmamasi daha kötü. Ben 3 saat kesintisiz duramam ki sıkılırım karanliktan 😁

      Cok tesekkr ederim o sizin tatliliginiz 😄

      Sil
  19. Çok saçma buldum. Hiç ama hiç olmayacak bir şey. Sizin sıraladığınız maddelere sonuna kadar katıliyorum.

    YanıtlaSil
  20. Offf...bu fikirler kimler için uygulamaya geçiyor anlamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak nasılda koşarak gidecekler :) halkimiz şaşırtmaya bayılırm

      Sil
  21. Cidden ama yok artık.
    1. madde çok haklı bir neden , hahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maddiyat herseyden önemli yani haha 😁 savollll varoll

      Sil
  22. karlı bi işe benziyo herhalde,tek bilet 150 liraya geldiğine göre "tek kişilik kurtarmaz" diye iki kişilik yatak koymuşlar.. 😅😀 ben o yatağa girdim mi mışıl mışıl uyurum şimdi ama hırsızlarda mışıl mışıl cüzdanda ne var ne yok alıp tüyüverir o zaman..😀 yok bu durum bana mantıklı gelmedi..🤔 en iyisi evde sinema keyfi bundan daha iyi olur..emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak bu isin hırsızlık yönünü düşünememistim. Ama alarm koyarlar belki öyle demeyin :) bencede standartları zorlamanin alemi yok. Koltuklu sinema ve ev paha bicilemez

      Sil
  23. Alternatif üretmek güzel tabii:) Ama sonuç olarak saçma, o konforu evde yaşarım zaten ne gerek var o kadar paraya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretirken normal olabilme olasılığını atlamıslar nedense :) bencede :)

      Sil
  24. Uzak dogudan onerilmis ve anlasma yapip hazirlamislar .neymiş her seans sonrasi makzeme degisecekmis miş miş ler uzayip gider ama unuttular cizgisinden cikarilmis bir Türkiye:(miz var. Hadi uydular yatarak film izleyemem izleyecek olan da bedava arkadas evinde izlesin en azindan yer kendinin yatak kendinin:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa lutfetmislee tabi o carsaflar degissin. Tek sorunumuz oydu çünkü 😁

      Hımm uzaklardan geldigi belli bizim yaşam normlarımıza baya bir aykırı bir durum bu çünkü 😁

      Sil
  25. Gitmem . İnsanları terbiyesizliğe sürüklemekten başka bir işe de yaramaz . Ne saçma bir şey ya . Hiç başkasının yanında yatıp film mi izlenirmiş . Bize anne babamızın yanında bile uzanmanın edepsizlik olduğu öğretildi . Üzülüyorum ben böyle şeyleri gördüğümde ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin düsncelerine sonuna kadar katiliyorum canm. Ama günden güne batılasiyoruz malesef.

      Sil
  26. :))) bencede yok artik 😂 ay daha neler göreceğiz kim bilir hahah 😂 söylediklerinin hepsine katılıyorum canım bende :) bende başka nevresim çarşaf hayatta yatamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yasasinnn kendimden bir tane daha buldum yaa 😀 tatile carsaf takimi götürüyorum bir de onu agirlij yapiyorum kendime 😀 ohh rahatladim tek degilim 😘

      Sil
  27. Hahahahah bir dönem Grinin Elli Tonu çıkacağı zamanda bu tür haberler yapılmıştı ama ne derece de doğruydu bilemiyorum. Demek artık tamamen doğruymuş. İlginç. Para için ne yapacaklarını şaşırdılar ama şunu da söylemeden demeyeceğim. Bizim millet meraklı. Kesinlikle meraktan ve sırf hava olsun diye mutlaka o parayı verip giderler. Üstelik selfie çekip paylaşım bile yaparlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa selfiesiz bir eylem düşünebiliyor musun. Ben insanlarimizin can verirken bile artk selfie cekinme potansiyeline eristigini düşünüyorum 😀

      Kesin giderler Beydacim.bende senin söylemine katılıyorum

      Sil
  28. daha neler göreceğiz yaa...Bence çok saçma bir uygulama...

    YanıtlaSil
  29. Bende görünce senin gibi yok artık dedim yani daha neler göreceğiz bakalım bizim insanımız bu yataklı sinemaları bile batırırlar vallahi 😁Allah sonumuzu hayır etsin ona vereceğim parayla hemen gider kömür alırım be 😂😁senin şu güzel anlatımına hayranım gerçekten seni seviyorum güzel insan ❤💕😍esoşumu op kuzumu benim yerime 😘❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak iste bir diger nedenimde bu. Hep diyorum cok zengin olsamda cok lüks yasamam. Bir cantaya 30 bin tl vermem en azindan. Onun yerine baskalarina veririm daha iyi. Seviyorum bende seni Özlemcim. Bu akli bir karis havadalara inat hep iyi yürekli kal sen 😘💕 öptk bizde seni kocaman hemdee

      Sil
  30. Şahsen ben de çok abartı buldum ama illa ki bu durumdan çok memnun olup 10 sinema parasına yata yata film izlemek isteyecekler olacaktır :) Onlara da ne diyelim iyi seyirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin kendi secimi tabi parada onlarin olunca bize pek bir laf düşmüyor. Allah tepelerinden bakmasin insallah :)

      Sil
  31. Ee film sırasında uyuyup kalırsan nolcak 😉 Sonraki seansın ücretini de isticekler mi ?
    😦 indirim falan yapsalar bari 😉😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yook canim nevresimle birliktesenide katlayip raa kaldiracaklar 😀 off yada alarm kurarlar yataklarin basina.

      Sil
  32. aslında cevaba bile gerek yok sadece ne münasebet:)))

    YanıtlaSil
  33. Bunu da gördük,duyduk,öğrendik ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölsek de gam yemeyiz dicem ama yeni yeni icatlar çıkar 😀

      Sil
  34. Kesinlikle ben de gitmezdim. Zamane gençlerinin orada neler yapacağı belli olmaz. Normal sinema salonlarında bile ar damarı çatlamış insanlar varken kim bilir onlar burada neler yapar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır dememdeki en büyk sebeplerden biri bu zaten canm. Kötüye kullananlar olacaktir malesef.

      Sil
  35. Milletin yanında uzanamam 😀

    YanıtlaSil
  36. eşimle her gittiğimiz filmde (komediler dahil ) ikinci yarıda mutlaka uyur :)) bir de yataklı olduğunu düşündüm de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumak için gider o zaman dimi :) izleyicilerin konforu hersyden önemli :)

      Sil
  37. Yok artık daha neler😁 Asla böyle bir sinema solonuna gitmem.Çarşaf konusunda ben de senin gibi takıntılıyım bana göre hiç değil😁 Ayrıca ücreti de oldukça yüksemiş 😨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya yaşasinnn inan su carsaf.konusu cok basima bela oluyordu. Tek degilim en azindan buna sevindim :) cok pahali evet :)

      Sil
  38. Fikir olarak güzel aslında ama evimin konforunu değişmem

    YanıtlaSil
  39. Büyükler dünyanın çivisi çıktı diye boşuna demiyorlar bu ne böyleee her şeyin bir adabı bir yordamı vardır yahu:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahhh Aysel hanımcım bizler biliyoruz da bu genc nesil o konularda biraz.rahat sanki. :)

      Sil
  40. Bastan sona haklisin gereksiz bir icat.

    YanıtlaSil
  41. Saçma,sapan işler valla.Fiyatınıda abartmış. Ama şimdi moda diye millet akın ediyormuş.Ne diyeyim Allah akıl fikir versin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan inegölde yok da bir de bunu düşünmüyoruz. Eksik olsun oda napalım 😀 amin canm

      Sil
  42. Ay bu ne evi sinema salonuna taşıyacağıma bir projeksiyon alıp evimi sinema salonuna çeviririm daha iyi :D

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋